Feedjit

http://pureen.com.my/Newborn-Petite/View-all-products.html

Pages

Powered by Blogger.
RSS

pakaian untuk newborn bersaiz kecil

hallo there.. good morning and have a nice day. dis post is dedicated to mom's out there yg baru lpas bersalin yang mana bayi dilahirkan bersaiz agak kecil. berat bayi normal selepas lahir adalah 2kg ke atas, namun disebabkan beberapa faktor, kadang2 ada bayi yg keluar kurang dr 2kg atau lebih mencecah ke 4kg.
okay, bagi yang mencari pakaian yg sesuai untuk bayi bersaiz kecil, sebab sgt kesian tgk bayi yg cinonet ni pakai baju besar2 nmpk mcm gelebeh, i would like to suggest parents out there cuba cari baju nih.







Baju ni sangat sesuai untuk baby saiz kecil, fabrik 100% cotton dan dijahit secara terbalik bagi memberi keselesaan kepada bayi.

dekat mane nak cari baju ni??..


baju ni terdapat di Jusco department baby cari dekat produk Pureen. Pakaian ni biasanya limited and cepat sold out. Bagi yang tinggal di Terengganu,saya ternampak di Xiri Kiddy House ada menyediakan suit pakaian ini jadi boleh dapatkannya segera.

Set pakaian ini ada banyak, dalam 6 paten berlainan. Setiap satu dijual berasingan. Untuk maklumat lanjut boleh layari laman web Pureen Newborn Petite